zondag 22 december 2013

nummer 15 presenteren met Prezi

Een mooie methode om te presenteren. Ik denk door juist veel beeld te gebruiken dat je luisteraars wel moeten luisteren. Met PP wordt ook vaak tekst gedaan en dan wordt er vooral mee gelezen.
De kracht van Prezi is de speelsheid. Voor de maker is het van belang om vooral overzicht te houden en steeds weer terug te keren naar je verhaal zoals je dat in een mindmap methode ook zou doen.

Mijn kinderen leren op school mindmappen en presentaties te maken met Prezi als gevolg daar van.
Ik denk dat je bv dat een jaarbericht ook heel goed in Prezi gedaan kan worden.

Ik heb samen met Peter een Prezi gemaakt afgelopen voorjaar.



1 opmerking:

  1. Die Prezi ziet er goed uit. Welk onderdeel heb jij gemaakt ;-). Ik heb inderdaad wel eens een jaarverslag van een bibliotheek als prezi voorbij zien komen. Ik kon het toch niet helemaal serieus nemen. Ik zie dan meer iets in het programma ISUU

    BeantwoordenVerwijderen