zondag 29 december 2013

nummer 19 nieuwe discoveries

Veel leeswerk over een onderwerp waar ik niet zoveel meer mee heb. Allengs toch wat meer geïnteresseerd geraakt. vooral de my discoveries lijkt me wel een handig instrument. Nog even een onwennig idee dat iedereen zijn ding er aan toe kan voegen. Maar al met al handig voor mensen die bv meer visueel ingesteld zijn en associatief denken. Ook kan ik me goed voorstellen dat mensen die veel afweten van 1 onderwerp en hun tags achterlaten voor anderen zeer de moeite waard kunnen zijn. ik heb een account aangemaakt en mijn favoriete boek van een persoonlijke tag voorzien.
Het artikel van Jan Klerk is al behoorlijk verouderd. Hyves bestaat niet meer, andere dingen zijn al gerealiseerd. En hij zich maar afvragen of 2.0 nog toekomst heeft. het leuke is juist hoe meer mensen gebruik maken van zoeken via internet hoe meer er ook uitgevonden wordt op dit gebied. En wie weet wat voor een mogelijkheden daar weer liggen.


1 opmerking:

  1. De discoveries van onze eigen wise catalogus zijn ook aardig. Persoonlijk zie ik meer iets in zelf geschreven recenties dan in het taggen.
    Als je op de homepage van onze catalogus kijkt kun je de laatste bijdragen zien. Met gemiddeld vier per dag zet dat nog niet veel zoden aan de dijk.

    BeantwoordenVerwijderen