zondag 22 december 2013

nummer 16 content?

Dit was nou echt een onderwerp waar ik als een berg tegenop zag.
Ergens in 1 van de artikelen stond het al OVERLOAD.
Dan schieten mijn schouders al omhoog en bedenk ik hoe enorm ik en daarmee een groot deel van de bibliotheken achterloopt. Ik denk dat er in de openbare bibliotheek toch wel veel mensen zijn terecht gekomen die van lezen houden:). Hoe kunnen we dit inhalen?

Tuurlijk zijn er heel wat onder ons die van speuren houden maar dat is niet genoeg. Heel veel mensen kunnen speuren, verzamelen en er een leuk tijdschrift van maken of gevonden materiaal in een andere vorm gieten maar het gaat ook om de context en het duiden. Ik denk niet dat je dat als bibliotheek Waterland moet willen. Mijn motto we doen het samen.

ik vond de enschede daily maar niks ik denk dat je wel wat te melden moet hebben. Ik zag daar echt geen meerwaarde in.

De bibliotheek Waterland zou wel scoop.it kunnen gebruiken als nieuwsbriefmethode.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten